Nėštukės, Jums ir dėl Jūsų mano, kaip trenerės karjera, šiuo metu dega žiniomis ir noru padėti. Nenuginčijamas faktas, kad neštumo laikotarpis yra begalo jautrus ir svarbus, norint išnešioti ir užauginti stiprų bei sveiką vaiką pačiai nenusilpstant. Noriu pabrėžti, kad vaiko ateities suvokimas, ligos ir sveikata priklauso nuo pamato - Jūsų. Mityba, aplinka, streso valdymas, žalingi įpročiai bei žinoma, judėjimas. Tai yra visiška bazė kiekvienam asmeniui norint išlikti sveikam, tačiau, auginant savyje žmogu viskas tampa jautriau. Norisi po savimi palikti sveiką bei laimingą visuomenę ! 🖤

🤰 ▪▪▪ Šiuo užmoju kviečiu visas Lietuvos nėštukes prisijungti į mūsų grupės būrį. Jau seniai sulaukiu užklausų "kaip Jus pasiekti?", o man tenka atsakyti: "deja, lankančiųjų kiekis ir laikas ribotas, teks palaukt"...

O kaip manote, neštume daug laiko laukimui turite? Na nelabai ! Ir man taip liūdna, kai nespėju pasidalinti naudingais patarimais, naudingomis treniruotėmis su visomis. Tad po išbandytų Online treniruočių su savo nėščiųjų grupėmis supratau - juk viskas įmanoma❗

Mielosios, kviečiu prisijungti prie Online nėščiųjų treniruočių! O prieš pradedant manyti, kad galbūt tai nesaugu?  Noriu nuraminti, įvadinė treniruotė ir konsultacija nuo šiol bus PRIVALOMA kiekvienai, norinčiai pradėti sportuoti. Tiek gyvai, tiek prisijungiant online su kamera. Įvadinėje treniruote bus konsultuojama ir mokoma kaip taisyklingai kvėpuoti, atlikti kėgelio pratimus, pereisime bazines pratimų padėtis, išmoksime atlikti taisyklingus judesiu, aptarsime kiekvienos krūvį individualiai. Po įvadinės treniruotės būsite pasiruošusi atlikti mankštą savarankiškai, su mano pagalba Online.


Prieš sprendžiant noriu akcentuoti, jog treniruotės su manimi turi kelis šalutinius efektus:

💜 Tai tampa priklausomybė. Bet kokia pertrauka jus skatina suklusti, kaip galite tam nerasti laiko ?

💜 Savijauta taps neįprasta. Geresnis miegas, lengvesnis kūnas, mažiau skausmų.

💜 Daugelis sako, jog įgyta ne tik fizinė bet ir informacinė / emocinė medžiaga padeda tiek nėštumo metu, tiek po jos.

💜 O dar ir pogimdyvinis atsistatymas... Atsistosite ant kojų greičiau ir su didesniu pasitikėjimu.


Ar tikrai to norisi?
Aš vis pamąstau, kad norėčiau, kad man kas būtų suteikęs tokią galimybę, kai aš laukiausi ! 😏

Žo-džiu. Neplepu daugiau - paskaitykite atsiliepimus ir mano klienčių ir jei vistiek nežinote ar norisi - susitinkam įvadinėje treniruotėje, pasibandom 🤩❗

Klienčių atsiliepimai apie treniruotes

Prieš išeinant į dekretą ieškojau kur toliau sportuoti, kad gimdymas būtų lengvesnis tiek psichologiškai, tiek fiziškai. Ir LABAI džiaugiuosi, kad atradau Gerdą!!! Jos nuoširdūs patarimai, palaikymas buvo aukso vertės gimdant.
Nežinojau ką reiškia nugaros skausmas nėštumo metu ar dar kokie nemalonūs pojūčiai, nes Gerda visada sakydavo ką daryti įvairiais atvėjais. Tik jos reikia klausyti ir netingėt dar namie pačioms padirbėti, nes vos vos kirpo (vaikas statėsi blogai) ir besiuvant sakė, matos, kad sportavot, turit raumenų ir nuoširdžiai darėt kėgelį. O viską pasiekiau Gerdos dėka.
Tačiau… Korona… karantinas!!!! Turi būt namie! Tą momentą ašaros bėgo, kad negalėsiu eiti sportuoti, pabūt su kitom nėštukėm…. Ir ką, Gerda vedė online treniruotes, visas stebėdavo kaip darom, pasakydavo jei tik kažkas ne taip, kaip sėklys morka 😁 Tai jos dėka karantinas ir nėštumas nebuvo liūdnas reikalas.
Tad jei galvojat, renkatės, kur eiti sportuoti, tai atsakymas paprastas – pas Gerdą. Ji tikrai n patarimų duos ir į gimdymą eisit nusiteikusios, kaip į gimtadienį. 😊
P. S. po gimdymo dariau jos nurodytus pratimus, tai vyras parsiveždamas namo (nes gi Korona ir jokie vyrai neįleidžiami į gimdymo namus), sakė, kad atrodai, kaip negimdžius. 😎
Ačiū, kad esi ir taip stengiesi dėl visų mūsų!!!! 😘
Vilma Pozingienė

Vilma Pozingienė

“Po gimdymo ieškojau būdų saugiai sustiprėti, atstatyti raumenų balansą, nes buvau skaičiusi, jog vėl sportuoti reikia pradėti labai atsargiai ir ne visus pratimus galima daryti. Esu sportavus ir anksciau, tiek savarankiškai tiek su treneriais, bet dabar ieškojau trenerio, kuris puikiai išmanytų gimdžiusios moters silpnąsias vietas. Gerda ne tik dirba su nėštukėm, bet ir pati praėjusi atsistatymo po gimdymo etapą, tad ja pilnai pasitikėjau! Gal per 5-kias asmenines treniruotes ji išmokė pagrindinius pratimus, ką ir kaip taisyklingai stiprinti. Dabar galiu pati drąsiai sportuoti namuose, radus sau tinkamiausią laiką, kas ypač aktualu auginant mažą vaikelį! Ir taip nerealu akivaizdžiai matyti, kad su kiekviena savaite pratimus atlikti sekasi lengviau! Ačiū tau, Gerda! 
Saulėnė

Saulėnė

“Gerdos treniruotes atradau dar visai neseniai, tačiau nuo pirmojo susitikimo supratau, jog šis žmogus tikrai žino ką daro ir nepakenks nei man, nei mano būsimam vaikeliui.
O kas svarbiausia, dėka Gerdos pajutau, jog šiuo pereinamuoju laikotarpiu galiu jaustis geriau ir labiau suprasi savo kūne atsirandančius pokyčius.
Susiklosčiusi situacija karantino metu mūsų neatitolino tik SUARTINO!!!
Vykdome treniruotes online, juokiamės, šypsomės ir dalinamės tik pozityvumu, nors ir kaip kartais sunku išlaikyti pusiausvyrą visomis prasmėmis.
Ačiū Tau! 💜💜💜🙌”
Giedrė Vokietytė-Vilėniškė

Giedrė Vokietytė-Vilėniškė

“Lankiau nesciuju treniruotes pas trenere Gerda – didziausios rekomendacijos! Visoms nestukems labai rekomenduoju bent ateiti pasibandyti (as jau po pirmos treniruotes zinojau, kad lankysiu iki pabaigos), nes kartais atrodo “nu ka cia as nescia dabar sportuosiu”, o patikekite, sios treniruotes labai naudingos jusu kunui. Ir nereikia bijoti ateiti, hanteliu kilnoti nereiks, dirbama su savo kuno svoriu, koordinacija ir pan. As net gailiuosi, kad pradejau tik nuo ~30 nestumo savaites, o ne anksciau. Plius treniruociu metu kalbama apie gimdyma, kas laukia, kaip pasiruosti, apie kvepavimo pratimus, kaip “isgyventi” saremius ir pan.”
Kristina Supragonė

Kristina Supragonė

Paskaityti daugiau atliepimų

Laukiantis kūdikio, svarbu išlaikyti savo kūną tvirtą, paruošti jį didžiausiam gyvenimo maratonui. Nėštumo metu pasikeičia kūno pusiausvyros centras – atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą, nepatogu, sunku "nešti" save.  Treniruorės padeda palaikyti arba sustiprinti raumenyną, fascijas, diafragmą, dubenį ir kitus kritiškai svarbius fizinius aspektus. 

Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą. Kryptingai ruošiamasi gimdymui – stiprinamas ir gerinamas reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Sustiprėję atraminiai raumenys sumažina įtampą nugaros, šonkaulių, viršutinėje krūtinės, kaklo ir pečių srityje, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo. 

Rami muzika, jauki atmosfera, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai reguliuoja nuotaikų kaitą, padeda atrasti ir palaikyti vidinę ramybę ir džiugiai laukti savojo stebuklo atėjimo. Online treniruotės tinkamos nuo 3-ios arba 4-os savaitės (priklausomai nuo savijautos). Online treniruotės yra saugios ir efektyvios. Tik pabandžiusi pajusite savijautos skirtumus ❤️️

Ar mankštintis savarankiškai yra saugu?

Jei nėštumo eiga nekomplikuota, taip, mankštintis yra saugu ir savarankiškai. Tačiau prieš pradedant mankštas savarankiškai būtina turėti vieną įvadinę treniruotę su trenere. Trenerei įvertinus jūsų galimybės patars, pataisys ir suteiks mankštai asmenines rekomendacijas. Taip pat prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoja.

Nuo kada galima pradėti?

Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 3-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Tačiau tai labai individualu, jei nėštumas skaldus, galima pradėti nuo pradžių. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – vangumas, pykinimas, jėgų trūkumas. 

Į ką turiu atkreipti dėmesį treniruotės metu?

Mankštos metu reikia nuolat sekti savo savijautą: ar nesvaigsta galva, nemuša karštis, niekur neskauda. Pajutus bet kokį silpumą, svaigumą, reikia sustoti: gal būt judate per intensyviai – stabtelkite pailsėti tiek, kiek norisi; gal būt jūsų padėtis netaisyklinga – pradėkite pratimą iš naujo ar pasidėkite pagalvėlę, kad būtų patogiau. Visada pasitarkite su trenere (jai galite rašyti ir užduoti klausimus). 

Sveikatos investicija

Prisijunk prie mūsų ❤

Sertifikuota nėščiųjų bei sveikatingumo trenerė

Gerda Danylaitė

Gerda Danylaitė

Instruktorė, trenerė

Tikiu, kad besilaukianti moteris yra žydinti gėlė, kuriai reikia save prižiūrėti norint užauginti spalvotus lapus. Laukimo laikotarpiu moterys turi savimi pasirūpinti, kad gėles pasitiktų be jokio vargo, o tam galiu padėti! 

 

Gerda Danylaitė