Laukiantis kūdikio, svarbu išlaikyti savo kūną tvirtą ir stiprų, kadangi pasislenka kūno pusiausvyros centras – atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą ir apskritai tampa sunku tiesiog jaustis patogiai. Dažnai ima trūkti jėgų, „užpuola“ permainingos nuotaikos…

Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą. Kryptingai ruošiamasi gimdymui – stiprinamas ir gerinamas reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Sustiprėję atraminiai raumenys sumažina įtampą nugaros, šonkaulių, viršutinėje krūtinės, kaklo ir pečių srityje, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo.

Rami muzika, jauki atmosfera, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai reguliuoja nuotaikų kaitą, padeda atrasti ir palaikyti vidinę ramybę ir džiugiai laukti savojo stebuklo atėjimo. Šios treniruotės tinkamos nuo 3-ios arba 4-os savaitės (priklausomai nuo savijautos).

 

A

P

R

A

Š

Y

M

A

S

K

L

A

U

S

I

M

A

I

Ar mankštintis yra saugu?

Jei nėštumo eiga nekomplikuota, taip, mankštintis yra saugu. Nereikia atsisakyti judesio saugant savo vaisių. Tiesiog pasikeitus kūno formoms reikia šiek tiek prisitaikyti. Labai svarbu tinkama trenerio priežiūra, parinkti krūviai, taisyklinga laikysena. Tačiau prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoja ir atvykite gavusi jos leidimą.

Nuo kada galima pradėti?

Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 4-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – nyksta vangumas, pykinimas, atsiranda daugiau jėgų, kurių kaip tik ir prireiks mankštos metu.

Į ką turiu atkreipti dėmesį treniruotės metu?

Mankštos metu reikia nuolat sekti savo savijautą: ar nesvaigsta galva, nemuša karštis, niekur neskauda. Pajutus bet kokį silpumą, svaigumą, reikia sustoti: gal būt judate per intensyviai – stabtelkite pailsėti tiek, kiek norisi; gal būt jūsų padėtis netaisyklinga – pradėkite pratimą iš naujo ar pasidėkite pagalvėlę, kad būtų patogiau. Visada pasitarkite su trenere. Pajutus rimtesnius pokyčius, mankštos lankymą sustabdykite – reiktų kreiptis į gydytoją ir išsiaiškinti priežastis.

ABONEMENTAS

KAINA

LAIKAS

6 k./mėn 40€
II - IV
15:00
8 k./mėn 50€

Prisijunkite prie mūsų Facebook nėtukių grupės spustelėdami Facebook ženkliuką ↗️

Ką turėti

  • Vandens
  • Rankšluostuką
  • Tapkutes, kojnytes
  • Būtinų priemonių sveikatos priežiūrai 

 

Patarimai

  • Pasitarkite su savo gydytoju, ar galite mankštintis; 
  • Būtinai informuokite trenerę apie papildomus negalavimus, fizinį pasiruošimą, nėštumo būklę;
  • Mankštą taikykite kiekvieną dieną su trenerės patarimais, norint išlaikyti stiprų ir sveiką kūną prieš gimdymą. 

Nauda

  • Fiziškai sustiprėti ar palaikyti formą;
  • Apsisaugoti nuo nugaros bei kitų kūno skausmų;
  • Įveikti didėjančio pilvo nepatogus;
  • Gerėja kraujotaka ir kvėpavimas (tai yra svarbu vaisiaus deguoniui);
  • Svarbiausia - fizinis kūno lavinimas šiose treniruotėse paruošia kūną gimdymui.

Vieta

Raudondvario plentas 93, Kaunas

Klienčių atsiliepimai apie treniruotes

“Visoms besilaukiančioms rekomenduoju lankyti neščiųjų mankštas pas trenerę Gerda! Ne tik pačios išsijudinsite, bet ir sutvirtinsite raumenis bei pasiruošite artėjančiam gimdymui. Labai smagu mankštintis bendraminčių tarpe, treniruočių efektas jaučiasi jau po pirmųjų treniruočių. Įvairūs tempimo, raumenų stiprinimo ir atpalaidavimo pratimai nuteikia pozityviai ir motyvuoja bei leidžia lengviau priimti laukiančius būsimų mamyčių išbandymus.”
Loreta Kavaliauskienė

Loreta Kavaliauskienė

Užsiėmimų instruktorė

Gerda Danylaitė

Gerda Danylaitė

Instruktorė, trenerė

Tikiu, kad besilaukianti moteris yra žydinti gėlė, kuriai reikia save prižiūrėti norint užauginti spalvotus lapus. Laukimo laikotarpiu moterys turi savimi pasirūpinti, kad gėles pasitiktų be jokio vargo, o tam galiu padėti! 

 

Gerda Danylaitė