6 būdai kaip atsikratyti įpročio saldainiams

Informacijos kaip saldainiai kenkia mūsų sveikatais yra tiek daug, kad kiekvienas iš mūsų bent po kartą gyvenime yra pagalvojęs, kad būtų pats laikas ir mums jų atsikratyti. Dauguma žmonių tikrai sutiktų, kad saldainių žala organizui- tikra problema, bet kaip ją išspręsti? Gera žinia ta, kad mūsų organizui užtenka 10d priprasti gyventi be saldainių.

MASTER YOUR BODY komanda atskleidžia 6 būdus ką daryti, kad atsikratytume priklausomybės saldainiams.

1. NUSTOKIME “GERTI KALORIJAS”

Sulčių pakelyje arba vaisvandenių buteliuke yra milžiniškas kiekis cukraus. Jų žala prilygsta cukraus kūbelių valgymui, o tai juk neskamba labai viliojančiai, tiesa? Vaisvandeniai ir sultys pakelia cukraus lygi mūsų organizme ir kaupia nereikalingas kalorijas. Mes siūlome pakeisti šiuos gėrimus vandeniu: jis išvalo organizmą, malšina troškulį ir nekenkia mūsų organizmui.

 

2. PROTEINO PILNAS MAISTAS IR DARŽOVĖS

Proteinas nekelia cukraus kiekio organizme tuo pat metu suteikdamas organizmui energijos ir prailgina sotumo jausmą. Kiaušiniai, žuvis, vištiena yra pagrindiniai proteino pilni ingridientai kasdieniniam vartojimui.

Daržovės taip pat reguliuoja cukraus kiekį mūsų organizme (išskyrus bulves). Visos daržovės: kopūstai, cukinijos, agurkai, pomidorai pagerina mūsų organizmo veiklą ir neprisotina jo cukrumi. Daržovės aprūpina mūsų organizmą angliavandenias, kurie užtikrina energijos kiekį.

 

3. RIEBALAI

Labai dažnai balansuodami savo mityba žmonės iš savo raciono išbraukia riebalus. Tai nėra gerai. Riebalai malšina mūsų apetitą, išlaiko cukraus balancą organizme ir yra naudingi mūsų organizmui. Tik riebalus turime rinktis teisingai. Mes siūlome rinktis sočiuosius riebalus: alyvuogių aliejų, riešutus, žuvis. Šie riebalai turėtų neaplenkti mūsų kasdieninio maisto raciono.

 

5. BŪTI VISADA PASIRUOŠUSIAM

Visiems mums yra pažistama situacija, kai nėra laiko gamintis normalaus maisto, todėl čiumpame pirmą pasitakiusį maistą po ranka: mėsainis, sausainiai, kitas nesveikas maistas ir judame toliau. Tai nėra teisingas sprendimas. Tokiais atvejais siūlome visada po ranka turėti sveikų užkandžių. Maža dėžutė užkandžiū jūsų rankinėje ar kuprinėje, kuri visada po ranka. Riešutai, džiovinti vaisiai, trapučiai. Tokie užkandžiai trumpam numalšins alkį ir suteiks jums reikiamos energijos.

 

6.KVĖPAVIMAS

Alkis arba nevaldomas noras čiupti ką nors saldaus gali būti streso ženklas. Kvėpavimo pratimai gali jums padėti susidoroti su stresu. Mes siūlome penkis kartus gyliai įkvėpti ir iškvėpti prieš kiekvieną valgymą. Jus nustebsite, bet tai tikrai veikia.

Jei norite apie kvėpavimą sužinoti daugiau, kviečiame į abėjingų nepaliekantį renginį “Sąmoningas kvėpavimas: sveikata, streso valdymas, rezultatai

Daugiau informacijos ČIA

6. TINKAMAI IŠSIMIEGOKITE

Miego trūkumas dažnai būna energijos trūkumo priežastimi. Tokiais atvejais dažnai norime čiupti kažka saldaus, kad atstatytume energijos kiekį ir pojūtį mūsų organizme. Pabandykite 10 dienų tinkamai išsimiegoti po 8 valandas ir nustebsite, kaip jūsų organizmas nebereikalaus tiek daug cukraus.

 

Jei 10 dienų laikysitės šiuo šešių taisyklių, prižadame, kad noras ir potraukis saldainiams sumažės pastebimai. Net ir ant virtuvės stalo gulintys jūsų mėgstamiausi sausainiai nebevilios jūsų kaip anksčiau.

MASTER YOUR BODY komanda tikisi, kad saldainių valgysime mažiau ir gyvensime sveikiau.