5 smagūs faktai apie sportą, kurių nežinojote anksčiau

Sportas nevisada turi būti tik rimtas ir niekaip kitaip. Sportas gali būti ir smagus. Šiame straipsnyje rasite faktus apie sportą, kurių greičiausiai nežinojote anksčiau.


 

1. Didžiausias mūsų kūno raumuo yra…

Mūsų “užpakaliukas”. Žinoma, gluteino pilnas raumuo būtų tikslesnis to apibūdinimas. Gera žinia ta, kad yra labai daug pratimų ir treniruočių, keičiančių mūsų formas į gerąją pusę.

 

2. Kai metame svorį, jis iš mūsų organizmo išeina per…

Kvėpavimą. Įdomu, tiesa? Net jei yra posakis, kad “kai mes prakaituojame- mūsų kūno riebalai verkia”. Ištikrųjų mūsų “riebalai” palieka mūsų organizmą anglies dioksido pavidalu kai mes iškvepiame. Supraskite šį punktą teisingai, jei manote, kad tik daug kvėpuodami numesite daug svorio- jūs labai klystate. Kalorijas reikia sudeginti pratimais ir tinkama mityba ir tik tada pašalinti riebalus iš organizmo per kvėpavimą.

Taip pat reikėtų turėti omeny, kad riebalai iš organizmo pasišalina taip pat ir per skysčius: ašaras, šlapimą, prakaitą.

 

3. 25% mūsų kaulų yra alokuoti…

Pėduose. Mūsų pėdoje yra 26 kaulai, 33 sausgyslės, 100 skirtingų rūšių raumenų, o tai reiškia, kad 25% mūsų kūno kaulų randami mūsų pėdose. Sportuodami žmonės dažnai fokusuojasi į pagrindines srytis: presas, rankų ir kojų raumenys, visai pamiršdami skirti pakankamai liko ir dėmesio pėdoms, kurios yra pagrindinė kūno atrama vertikalioje pozicijoje.
Balansas, jėga, ištvermė ir kontrolė prasideda ties mūsų pėdomis. Sportuojant basomis gali būti puiki pradžia daugiau dėmesio skirti savo pėdų raumenims.

 

4. Mes sudeginame daugiau kalorijų per 23 valandas kiekvieną dieną, nei…

Sportuodami. Tai gali skambėti labai akivaizdžiai. Tačiau juokingas faktas yra tas, kad mes labai daug dėmesio skiriame treniruotėms, kurių metų sudeginame tik mažą dalį kalorijų ir pamirštame, kad didžioji dalis jų yra sudeginamos likusioje dienos dalyje. Žinoma, tai nereikškia,kad reguliarios treniruotės nėra svarbios. Reguliarus sportas gerina ištvermę, jėgą ir geriną mūsų bendrą savijautą ir taip, tai padeda sudeginti tam tikrą kalorijų skaičių, mes tik skatiname jus žinoti,kad tai nėra pagrindinė kalorijų deginimo vieta ar veikla.

Vietoje perdėto fokusavimosi į kalorijų deginimą sporto metu, mes siūlome daugiau dėmesio skirti kitoms 23 valandoms dienoje. Pavyzdžiui, pakilkite nuo kėdės kaip įmanoma dažniau kai darote sėdimus darbus. Kiekvieną valandą, kurią praleidžiate sėdint- reikėtų apdovanoti 5min pasivaikščiojimu.

 

5. Naudinga jūsų smegenims net labiau nei “smegenų treniruotė”…

Fizinė veikla. Moksliniai tyrimai rodo, kad aerobika ar kiti aktyvūs pratimai padeda aktyviau ir greičiau mąstyti ir gerina darbingumo lygį. Reguliari mankšta aktyvina neurogenozę (naujų neuronų susikūrimą) smegenyse. O tai reiškia, kad kaip ir dauguma fizinių pratimų, raumenys skatina mūsų smegenų veiklą.

Master your body komanda linki Jums sportuoti ir gyventi aktyvų gyvenimo būda su šypsena veide.